0

COVID-19 – въпроси и отговори, свързани с твоя полет

Ситуацията с коронавирус (COVID-19) , съвсем нормално създаде множество въпроси, свързани с настоящи и бъдещи пътувания. 

Кoи са най-важните неща, които трябва да знаеш относно своето пътуване? Разбери сега!

Мога ли да анулирам полета си?

Да, ако полетът не е отменен от авиокомпанията, но не искаш да пътуваш, можеш да поискаш анулация, като се следва политиката и Общите условия на съответната компания. При редовните авиокомпании, при които тарифата на билета позволява анулация или промяна на дата, това би било възможно в съответствие с техните условия. Билетите на нискотарифните компании в по-голямата си част са с невъзвръщаема стойност, а промяната на дата е възможна отново според условията на компанията.

Какво да правя, ако полетът ми е отменен/анулиран от авиокомпанията?

Ако полетът е отменен от авиокомпанията, с която пътуваш, то ние ще се свържем с теб, за да ти съдействаме относно анулация или смяна на дата.

Мога ли да сменя датата на полета си?

Да, ако билетът позволява смяна на дата, то такава е възможна. Важно също е и има ли полети до дестинацията, която търсиш или са спряни, но винаги можеш да избереш дата, напред във времето, за да можеш да ползваш билета си.

Мога ли да получа пари за вече минал полет, който се е състоял?

Не. Ако полетът вече е минал и не е бил анулиран, но пътник не се е качил на борда му по свое желание, то той се води за неявил се пътник на борда.

Какво да правя, ако полетът ми е след повече от 5-7 дни?

Тъй като ситуацията се променя постоянно и е много динамична, те съветваме, ако полетът ти не е в близките няколко (1-5 дни) и се интересуваш дали е анулиран или не, да изчакаш. Ако се свържеш с нас сега, то ние ще ти дадем актуалната информация към момента, но е много вероятно, когато наближи полетът ти тя вече да не е актуална.

За колко време ще обработите запитването ми?

Стараем се да обработваме запитванията и да съдействаме максимално бързо и всеки клиент да получи отговор до 24 часа от пускането на запитването. Поради големите обеми работа, молим за търпение и благодарим за разбирането. Едно запитване е достатъчно, изпращането на няколко, еднакви имейла по една резервация само може да забави процеса, а не да го ускори.

Виж още: Бордната карта – задължителният документ за пътуване със самолет

Категории:Новини,Пътуване,Съвети

30 коментара

  • Анелия Александрова

    Имам полет двупосочен до Базел на 04.04 и обратен на 07.04 до София
    моля да ми дадете информация мога ли да го анулирам или да го заменя за друга дата.
    N на поръчка 98990253

  • Христиан Радков

    Здравейте. ,имам полет за България от Кьолн на 27.03 доколкото разбрах няма как да пътувам с авиокомпанията ли трябва да се свържа за да разбера как ще се процедира?

  • Мария Деянова

    Здравейте, имам полет от Франкфурт до София на 08.04.2020,няма да успея да пътувам, поради създалата се ситуация с COVID-19,сумата ще ми бъде ли възстановена???

  • Ванина Хаджиева

    Здравейте. Сумата може да се възстанови, ако полетът е анулиан от авиокомпанията. Тъй като до 08.04 все още има доста време, моля да изчакате и да се свържете с нас чрез контактната форма на сайта няколко дни преди пътуването, за да Ви уведомим за актуалния статус на резервацията.

  • МАРИЯ КОСТОВА

    Здравейте, имам закупени двупосочни билети за мен и дъщеря ми Гергана Костова София-Меминген на 04.04.2020 и Меминген -София на 18.04.2020. Моля за информация какво се случва с тези полети, имате ли информация дали ще бъдат анулирани, има ли възможност за възстановяване на средствата или промяна на датите. Самолетните билети са закупени със застраховка. Номер на поръчка в eskay 73669603

  • Милко Хаджиев

    Имам закупени двупосочни билети за 05.04.2020 г.от Карлсруе Баден Баден до София.Полета дали ще си остане в сила.

  • Neli Dimova

    Zdraveite, dnes zakupih bilet za Sina mi za 3.04.20 Sofiq-Frankfurt. No tazi vecher razbiram ot saita vi, che ima problem s letishteto vav frankfurt

  • Мирослав

    ЗдрАвейте,
    Следя вашата информация, птносно пътуванията, но не ми е ясно ако летя през холандия за Швеция, шведските власти дали ще ме пуснат да вляза в страната или ще ме върнат?Благодаря предварително!

  • Petya Prodanova

    Във връзка с covid19обхванала много страни,не можах да осъществя пътуване до Бирмингам отиване на 14.3 и връщане на21.3до София,поръчка pk5j4xd, и билет UBBNJX.Имам направена застраховка нр2000089197от Колонад иншур.SA,с което моля да ми възстановите сумата(предложите ваучер за следващо пътуване) и дължимо общение за несъстояло се пътуване,в предвид извънредната обстановка и строги мерки от правителството.

  • Daniela Ilieva

    Здравейте.Имах билет за 21.03.2020- 04.04.2020 Trondheim-Amsterdam-Sofia и обратно UDTSQP.Не го използвах поради covid-19.Звънях многократно на тел.035929557580 но неотговаря.Ще ми се въстанови ли сумата?

  • Ванина Хаджиева

    Здравейте. Както сме обявили, в момента работим без телефони, само на имейл, за да сме максимално бързи и ефективни. Моля да се свържете с нас чрез контактната форма на сайта ни.

  • Ванина Хаджиева

    Здравейте. Ако полетът е анулиран, колеги ще се свържат с Вас.

  • Iovkova

    Здравейте, имам резервация чрез вашия сайт за полет на wizzair от София за Дортмунд на 07.04. и обратно на 23.04. на името на Йорданка Йовкова (Iordanka Iovkova). За съжаление ми липсва номерът на резервацията. Моля да ми го изпратите на jjovkova@abv.bg или да се свържете с мен на тел. 0887554282.
    Благодаря

  • Мариана Илиева

    Имам закупен билет за Валенсия, Испания за 02.04.2020г. Получих по имейл, че полета е анулиран? Въпроса ми е? Кой ще ми възтанови щетите???

  • Мариана Добрева

    Здравейте, имах закупен билет от Манчестър до София чрез Изиджет за 31.03.2020г.Същият беше отменен. Компанията ми даде вече две дати, за които си презаверявах полета. Последната е за 11.04.2020г., но сега виждам че компанията е преустановила всички полети. Бих те ли ми казали как да постъпя и знаете ли кога ще компанията ще възобнови дейността си.

  • Ванина Хаджиева

    Здравейте. По принцип според условията на авиокомпанията, ако тя възстановява сума я връща към нас, а ние към клиента.

  • Ванина Хаджиева

    Здравейте. Предвид това, което се случва в световен план, не мисля, че някой би могъл да се наеме да даде съвет или да прогнозира кога дадена компания ще започне полетите си отново.

  • Магдалена Минкова

    Здравейте,вписах се в контактната Ви карта,но нямам отговор ,а полета ми беше днес 01.04.2020.Нито получих мейл за анулиране ,нито отговор от ваш колега.Никаква информация ще ми се възстанови ли сумата или не Благодаря предварително!

  • Пенка

    За българите от Норвегия как може да се приберат като летището им е затворено?Има ли полети за там?

  • Ванина Хаджиева

    Здравейте. Преди дни колегите са Ви отговорили, че когато авиокомпанията възстанови сумата към нас, тя ще бъде възстановена и към Вас.

Отговор

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *